Правила та умови

Використовуючи будь-який розділ казино Ельслотс Ви погоджуєтеся дотримуватися: Правил та умов, Політики конфіденційності, Політики щодо боротьби з відмиванням грошових коштів, Повідомлення про відповідальну гру, Політики повернення коштів, Політики використання файлів Cookie, Політики ідентифікації клієнтів і будь-яких Правил щодо ігор, бонусів і спеціальних пропозицій, які час від часу можуть з’являтися на Сайті. Будь ласка, уважно прочитайте Умови використання, перш ніж прийняти їх. Якщо Ви не згодні прийняти Умови використання, не створюйте обліковий запис і не продовжуйте використовувати Сайт. Подальше використання вами Сайту означатиме згоду з Умовами.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 Умови використання набувають чинності з моменту реєстрації Користувачем облікового запису. Ці Умови є офіційним джерелом у разі будь-яких суперечок, пов’язаних з використанням Сайту, Сервісів або Програмного забезпечення. Усі ігри на Сайті підпорядковуються правилам, зазначеним у цих Умовах використання.

1.2 Компанія залишає за собою право змінювати Умови використання час від часу, якщо вважатиме це за необхідне. Будь-які зміни вважаються такими, що набрали чинності, щойно вони прийняті Регулювальним органом і розміщені на Сайті, а Гравець вважатиметься таким, що погодився з ними, якщо він продовжує користуватися Сайтом. Компанія не зобов’язана перевіряти, чи всі Гравці користуються казино відповідно до оновлених правил цих Умов використання. Версія, розміщена на Сайті, є чинною, і Гравці повинні використовувати саме її. Повідомлення про зміну з датою набрання чинності буде розміщено на Сайті, і Гравцеві буде запропоновано прийняти Умови використання повторно. Гемблери зобов’язані ознайомитися з Умовами використання, а також зі змінами. Компанія рекомендує регулярно відвідувати Умови використання, коли ви бачите повідомлення про зміну.

1.3 Компанія може використовувати послуги третіх осіб або агентські послуги для виконання зобов’язань за цією Угодою. Створюючи Ігровий аккаунт, Ви погоджуєтеся дотримуватися Умов використання таких послуг третіх осіб або агентів, включаючи участь в Іграх, використання ігрової платформи, внесення або зняття грошей.

2. ПРАВИЛА ТА ПРОЦЕДУРИ ГРИ

ВІДМОВА, РЕЄСТРАЦІЯ

2.1 Компанія не дозволяє Користувачеві робити ставки в автоматах без зареєстрованого акаунта. Користувачі створюють профіль, заповнивши онлайн-заявку на реєстрацію. Для перевірки особи Користувачів Компанія залишає за собою право запросити підтвердження (копію посвідчення особи, паспорта або будь-яких платіжних карток, що використовуються) і підтвердження адреси (недавній рахунок за комунальні послуги або виписка з банку). Відмова від надання документації може призвести до призупинення дії облікового запису.

2.2 Транзакції підлягають перевірці для запобігання відмиванню грошей. Що стосується правил відмивання грошей, Компанія має право вимагати будь-яку додаткову інформацію, яку вважатиме необхідною. Якщо Компанія підозрює, що могло мати місце відмивання грошей або інші підозрілі транзакції, вона негайно повідомить про це у відповідні органи.

2.3 Ви повинні зареєструватися особисто і не можете зареєструвати обліковий запис для кого-небудь ще. Користувач повинен заповнити заявку, і за необхідності надати такі документи:

  • документ, що підтверджує вік та особу (копія документа, що посвідчує особу, наприклад, посвідчення особи, паспорт або водійські права);
  • документ, який підтверджує, що джерело оплати, яке використовується для поповнення та зняття коштів, належить зареєстрованому Користувачеві (виписка з банку);
  • підтвердження адреси проживання (рахунок за комунальні послуги).

2.4 Якщо Компанії стане відомо, що Користувач надав неправдиву інформацію, Компанія не буде реєструвати такого Користувача, і якщо цю особу вже було зареєстровано, Компанія негайно призупинить реєстрацію. У цьому випадку баланс акаунта буде заморожено. Гравець також погоджується оновлювати цю інформацію в разі будь-яких змін наданих особистих даних.

ІДЕНТИЧНІСТЬ ГРАВЦЯ

2.5 Не дозволяється переказувати кошти з облікового запису Гравцеві доти, доки не буде підтверджено особу, вік і місце проживання. У разі необхідності додаткових роз’яснень Компанія залишає за собою право запросити додаткову документацію або аутентифікацію.

2.6 Лише дорослі особи, яким виповнився 21 рік, які мають використовувати джерело коштів, що зберігається на їхнє ім’я, мають право відкривати та налаштовувати Ігровий акаунт. Гравці зобов’язані знати, чи дозволені в їхній юрисдикції обробка та відкриття Ігрового акаунта. Будь-які зараховані кошти або гроші, виграні такими особами, будуть передані Curaçao eGaming.

ЗАКОН, ЗАСТОСОВНИЙ ДО КОРИСТУВАЧІВ

2.7 Користувачі погоджуються з тим, що Компанія не може надати їм юридичні консультації або гарантії, і що це їхня виключна відповідальність за те, щоб вони завжди дотримувалися законів, які їх регулюють, і що у них є повне законне право грати. Будь-яка участь в Іграх здійснюється на їхній власний розсуд і ризик. Граючи, вони визнають, що не вважають Ігри образливими, небажаними або несправедливими.

ВІДКРИТТЯ ДЕПОЗИТНОГО РАХУНКУ

2.8 Для гри на гроші обов’язково повинен бути відкритий депозитний рахунок.

2.9. Користувачі несуть відповідальність за конфіденційність таких даних, як логін {ім’я користувача} і пароль. Компанія не може нести відповідальність за будь-яке неправильне використання пароля, за умови, що Компанія правильно надала запитану інформацію про обліковий запис, ми маємо право припускати, що замовлення, платежі та інструкції виконуються Гравцем.

КІЛЬКА РАХУНКІВ

2.10 Кожен Гравець може відкрити тільки один акаунт. Використання більше одного профілю відоме як “мультиаккаунт” і тому суворо заборонено. Компанія залишає за собою право закрити акаунти Гравців у будь-який час і скасувати всі транзакції, що відносяться до будь-якого Гравця, який зареєстрував більше одного облікового запису на своє ім’я або під різними іменами. Компанія залишає за собою право заблокувати звичайну або турнірну гру та/або розподіл призів у разі виникнення будь-яких доказів наявності декількох облікових записів.

2.11. Компанія не дозволяє, щоб різні Власники акаунтів з однієї і тієї самої сім’ї грали за однією і тією ж ставкою. Значення терміна “однакова ставка” в цьому пункті включає різні комбінації однієї і тієї ж ставки. Якщо Гравець порушить вищезазначену заборону, Компанія залишає за собою право скасувати таку ставку відповідно до правил скасування, викладених у цьому документі.

ПЛАТЕЖІ

2.12 Компанія не приймає готівку, і кошти можуть бути отримані від Гравця тільки будь-яким із таких способів:

  • кредитні картки;
  • дебетові картки;
  • електронний переказ;
  • банківський переказ;
  • електронні гаманці.

2.13. Гроші, сплачені Компанії, будуть доступні для використання на рахунку Гравця протягом не більше ніж 24 годин з моменту отримання грошей. Цілодобовий часовий інтервал спеціально виключає час, який банк або платіжні рішення, пропоновані Компанією, можуть взяти на себе для обробки переказу.

2.14 Компанія залишає за собою право встановлювати і змінювати максимальну суму коштів, яка може бути внесена в казино за транзакцію.

2.15 Неможливо переказати гроші з одного рахунку Гравця на інший.

2.16. Компанія має право вживати заходів для отримання підтвердження особи або Гравця. Якщо такі докази не отримані або якщо Компанія знає або підозрює, що транзакція може бути пов’язана з відмиванням грошей або фінансуванням тероризму, Компанія має право закрити рахунок і повинна мати право розкривати деталі такої транзакції групі аналізу фінансової розвідки в Кюрасао.

ВІДСУТНІСТЬ ІНТЕРЕСУ

2.17 На рахунок Гравця не нараховуються відсотки. Всі платежі повинні здійснюватися у валютах, які доступні на Сайті, і не повинні приносити відсотків, а всі платежі на Ігровий акаунт повинні здійснюватися з джерела платежів, власником якого Ви є.

СПИСОК АКАУНТІВ

2.18. Компанія повинна вести безпечний список зареєстрованих Гемблерів і забезпечувати безпеку всіх акаунтів. Ви погоджуєтеся, що Компанія буде зберігати інформацію, що стосується вашої особистості, включаючи ваше ім’я, адресу та платіжні реквізити.

ЗАПИСИ ГРОКА

2.19 Гравець несе відповідальність за своєчасне оновлення записів на Сайті, особливо адреси, номера телефону, платіжних/банківських реквізитів та адреси електронної пошти. У разі зміни, зв’яжіться з нашим відділом обслуговування клієнтів, щоб отримати інструкції щодо зміни даних.

ЗАХИСТ ДАНИХ

2.20 Компанія може обробляти особисті дані відповідно до чинних законів про захист даних, включно з обробкою облікового запису та платежів, веденням записів і перевіркою особистості, розслідуванням шахрайства. Ми збираємо тільки інформацію, необхідну для точної виплати виграшу і надання кращого обслуговування. Ми не продаємо, не обмінюємо, не здаємо в оренду і не передаємо особисту інформацію, яку нам довірили. Особиста інформація включає Ваше ім’я, адресу електронної пошти, домашню адресу, номер телефону, дату народження та іншу інформацію, зібрану під час реєстрації або за допомогою опитувань.

ЗАКРИТТЯ РАХУНКУ

2.21 Будь-який Власник профілю має право закрити його та розірвати цю Угоду в будь-який час, надіславши Компанії електронного листа з використанням даних, розміщених на Сайті. За умови, що Власник облікового запису несе відповідальність за діяльність на рахунку до тих пір, поки на таке закриття не вплине Компанія.

2.22. У разі блокування акаунта Гравцеві дозволяється знімати будь-які залишки, що перевищують комісію за зняття, відповідно до умов запиту на виведення коштів. Ця опція не надається Гравцеві в разі порушення Умов використання Компанії. Якщо у Гравця виник спір, він має право подати скаргу відповідно до умов подачі скарги, і оператор зв’яжеться з регулюючим органом за результатами скарги. Будь-який позитивний баланс, що існує на акаунті в очікуванні розслідування будь-якого судового розгляду, може бути використаний для відшкодування будь-якої шкоди або сум, які Ви винні нам.

СКАРГИ

2.23 Користувачі можуть надсилати скарги електронною поштою або за телефоном, опублікованим у розділі “Контакти” або іншому розділі, спливаючому вікні або відповідному віджеті. Компанія докладе всіх зусиль, щоб вирішити скаргу якомога швидше, але не пізніше, ніж через 14 робочих днів з моменту отримання.

2.24 Якщо Гравець не задоволений вирішенням такої скарги Компанією, додаткова скарга може бути направлена в Curaçao eGaming (Pletterijweg Oost Ara Hilltop Building Curaçao) або на електронну пошту: @curacao-egaming.com.

2.25 Компанія не несе відповідальності за розслідування або ініціювання скарги, поданої користувачем проти іншого з будь-якої причини. Компанія на свій власний розсуд може прийняти рішення діяти проти будь-якої особи, підозрюваної в незаконних діях або бажанні порушити умови цієї Угоди.

3. ФІНАНСОВІ ПИТАННЯ ТА ПЛАТЕЖІ

БОНУСИ

3.1 Бонусні кредити можуть бути зараховані на рахунок в рамках програми лояльності. Ці кредити не можуть бути зняті, але вони повинні використовуватися для розміщення ставок у порядку, зазначеному в правилах бонусних кампаній.

3.2 Бонус завжди має статус подарунка. У Гравця немає законних вимог для присудження бонусу. Компанія одноосібно визначає, хто має право на отримання бонусів відповідно до правил та умов бонусної схеми.

ВИГРАШІ

3.3 Виграші будуть переводитися тільки на ім’я та адресу власника рахунку, як вони вказані в записах Компанії. Казино залишає за собою право зупинити запит на зняття коштів з рахунку Гравця в очікуванні підтвердження особи, віку, місця проживання та використовуваних способів оплати.

3.4 Виграші будуть зараховані на рахунок гравця після підтвердження остаточного результату.

ЗАПИТИ НА ВИВЕДЕННЯ

3.5 Гравець може в будь-який час запросити виплату з облікового запису повністю або частково за умови, що всі платежі підтверджені та всі суми внесені на рахунок. Будь-які витрати, пов’язані із запитами на зняття коштів, оплачуються одержувачем.

3.6 Адміністративний збір у розмірі 10% застосовується до запитів на виплату, що відносяться до сум, які не ставилися як мінімум двічі (x2). У ситуаціях, коли суми депозиту не були використані хоча б один раз для розміщення ставок або гри в казино, Компанія залишає за собою право запросити повну KYC у гравців, які запросили виплати без участі.

3.7 Запит на виведення обробляється протягом 14 робочих днів. Компанія зобов’язується, якщо це можливо, опрацювати запит протягом трьох робочих днів після перевірки особи Гравця і способів оплати.

ПОМИЛКИ

3.8 Якщо кошти зараховані на Рахунок помилково, гравець зобов’язаний негайно повідомити Компанію. Будь-які виграші, отримані після помилки та попереджень Компанії, пов’язаних з цією помилкою, вважатимуться недійсними та будуть повернуті Компанії незалежно від будь-якої затримки в повідомленні про помилку. Якщо Гравець знімає або використовує як депозит для невиграшної ставки кошти, що були зараховані на рахунок через помилку, то Компанія залишає за собою право на власний розсуд зняти з вашого рахунку суму, що дорівнює тій, яку ви прийняли помилково.

ЗМІНИ В ОБЛІКУ БАЛАНСУ ТРЕТІМИ ОСОБАМИ

3.9 Компанія не несе відповідальності за зміни балансу Ігрового аккаунта через те, що хтось інший грає під ніком, ім’ям користувача або паролем цього гравця.

БАНКІВСЬКІ КАРТКИ

3.10 Гравці можуть використовувати тільки власну кредитну/дебетову картку в обліковому записі. У разі внесення депозитів за допомогою картки іншої особи, гравці повинні підтвердити документи, що підтверджують право використовувати цю картку.

ФІНАНСОВА ІНФОРМАЦІЯ

3.11 Компанія забезпечує безпеку всієї фінансової інформації про Гравця і фінансових документів, незалежно від того, чи відносяться вони до транзакцій між Гравцем і Компанією, чи між Компанією і податковими органами. Гравець несе виключну відповідальність за всі податки, мита і збори, які можна застосувати щодо будь-яких грошей або призів, присуджених Гравцеві.

4. ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ТА ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ

ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ

4.1 Компанія не несе відповідальності за будь-які збитки, які вважаються або імовірно виникли в результаті або викликані Сайтом, сторонніми постачальниками та контентом Сайту, включаючи, крім іншого, затримки або перебої в роботі або передачі, збої в лініях зв’язку, використання або неправильне використання будь-якою особою Сайту або його вмісту, а також будь-які помилки або упущення у вмісті.

4.2 Компанія не несе відповідальності за зміни балансу облікового запису гравця через те, що хтось інший грає під ніком, ім’ям користувача або паролем цього Гравця. Неможливо перевести гроші з одного рахунку учасника на інший.

4.3 Компанія докладає всіх зусиль для підтримання точності інформації на Сайті, але не може прийняти на себе відповідальність за будь-які збитки, збитки або шкоду, які можуть виникнути в результаті використання інформації.

4.4 У цьому документі не визнається на себе відповідальність з таких питань:

  • помилка, друкарська помилка, неправильне тлумачення, неправильне прочитання, неправильний переклад, орфографічна помилка, помилка транзакції, помилка реєстрації, явна помилка, форс мажорні обставини і будь-яка інша подібна помилка;
  • порушення Правил Компанії;
  • злочинні дії;
  • консультації, в якій би то не було формі, надані Компанією;
  • фінансові ризики та збитки, включаючи коливання обмінних курсів;
  • судові позови або інші засоби правового захисту.

4.5 Використання Сайту повністю на ризик Гравця.